Elektroninės prekybos SEO patarimai, padėsiantys užtikrinti gerus rezultatus Google

SEOPREKYBA INTERNETU

5 min skaitymo

SEO Analyzė ir Strategija elektroninei parduotuvei
SEO Analyzė ir Strategija elektroninei parduotuvei
  • Nemaža 37,5 % elektroninės prekybos svetainių lankytojų srauto gaunama iš paieškos sistemų, todėl SEO yra labai svarbus norint užtikrinti matomumą ir pritraukti potencialių klientų.

  • Dėmesys į produktus orientuotiems raktažodžiams, svetainės architektūros tobulinimas ir konkurentų analizė yra pagrindiniai internetinių parduotuvių SEO gerinimo elementai.

  • Tinklaraščių rašymas, produktų ir kategorijų puslapių optimizavimas ir nuorodų kūrimas yra esminiai žingsniai siekiant įgyti konkurencinį pranašumą perpildytoje interneto rinkoje.

Visame pasaulyje - daugiau kaip 26,5 mln. internetinių parduotuvių, vien tik JAV yra beveik 14 mln. elektroninės prekybos svetainių tad dėl šios itin aršios konkurencijos išsiskirti ir patraukti interneto pirkėjų dėmesį yra neįtikėtinai sudėtinga.

Jei jūsų internetinė parduotuvė nėra gerai matoma Google paieškos rezultatuose, galite prarasti vertingą organinį srautą. Savo ruožtu tai gali turėti įtakos jūsų finansiniams rezultatams ir trukdyti verslo plėtrai.

Šiame straipsnyje dalijuosi šešiais galingais SEO metodais, kurie padės padidinti jūsų elektroninės parduotuvės organinį srautą ir aplenkti konkurentus.

Kodėl SEO yra svarbus el. prekybai

Net 37,5 % viso e. prekybos svetainių lankytojų srauto ateina iš paieškos sistemų. Kitaip tariant, jei savo svetainės neoptimizuojate paieškos sistemoms, vadinasi, prarandate daug potencialių klientų.

Nesvarbu, ar jūsų potencialūs klientai ieško naujausių mados tendencijų, technologinių įtaisų, ar nišinių produktų, jie greičiausiai pradės savo kelionę nuo paprastos Google paieškos.

Skirtingai nuo tradicinių reklamos metodų, kurie gali greitai sumažinti jūsų pelno maržą, SEO yra ekonomiškai efektyvi alternatyva. Ji skatina organinį srautą, o jums nereikia mokėti už kiekvieną paspaudimą ar parodymą, todėl į savo kišenę gaunate daugiau dolerių.

6 SEO patarimai el. prekybos įmonėms

Dabar panagrinėkime šešis svarbiausius SEO patarimus e. prekybos įmonėms. Ši praktika padės susitelkti į tai, kas svarbu, ir išvengti dažniausiai daromų SEO klaidų.

Pradėkite nuo raktinių žodžių tyrimo

Nors mažų įmonių SEO dažniausiai orientuojasi į informacinio pobūdžio raktinius žodžius, jūsų e. parduotuvės sėkmę lemia į produktą orientuoti raktiniai žodžiai (pavyzdžiui, "Karališka platforminė lova"). Taip yra todėl, kad šie raktažodžiai turi didesnį pirkėjo ketinimą, todėl jūsų klientai dažniausiai juos ieško Google, kai yra pasirengę pirkti.

Štai kaip galite rasti patikimų raktažodžių:

  • Supraskite savo klientų kalbą, poreikius ir problemas.

  • Naudodamiesi SEO įrankiu sužinokite, į kokius raktažodžius orientuojasi jūsų konkurentai.

  • Patikrinkite Google skiltį "Žmonės klausia“ ("People Also Ask").

  • Pasinaudokite ilgaisiais raktažodžiais, pvz., odinės sekcinės sofos mažoms erdvėms.

Pasinaudokite konkurentų idėjomis

Puikus dalykas, susijęs su e. parduotuvių SEO, yra tai, kad galite tiesiog "nusižiūrėti", ką daro jūsų konkurentai, išsiaiškinti, kas jau veikia, ir juos pralenkti.

Naudodamiesi SEO įrankiu, pavyzdžiui, "SEMrush" arba "Ahrefs", analizuokite konkurentų svetaines ir išnarpliokite jų SEO strategijas. Tai neapsiriboja raktažodžių tyrimu. Pavyzdžiui, galite išnagrinėti jų kategorijų puslapius ir įsitikinti, kad jų nepraleidžiate.

Be to, turėtumėte ištirti jų tinklaraščių temas ir kurti savo įrašus remdamiesi konkurentų spragomis. Tačiau perimdami idėjas, užtikrinkite, kad jūsų SEO turinys skaitytojui suteiktų daugiau gilumo ir vertės, kad galėtumėte išsiskirti iš konkurentų.

Tobulinkite svetainės architektūrą ir URL struktūrą

Nors el. parduotuvės URL adresai natūraliai gali būti ilgesni dėl jūsų svetainėje esančių kategorijų ir subkategorijų, turite juos išlaikyti kuo tvarkingesnius ir trumpesnius. Į URL įtraukite raktinį žodį ir išlaikykite jį švarų, kad Google lengviau suprastų, apie ką yra jūsų puslapis.

Kategorijų puslapiuose geriausia įtraukti trumpą aprašymą, pavyzdžiui, https://example.com/homefurniture.

Tas pats pasakytina ir apie subkategorijas: https://example.com/homefurniture/sofas.

Galiausiai, produktų puslapiuose reikėtų sutelkti dėmesį į tikslinį raktažodį, pavyzdžiui, https://example.com/homefurniture/sofas/leather-sectional.

Kadangi elektroninės prekybos svetainėse yra daug puslapių, joms reikalinga puiki svetainės architektūra. Gera taisyklė - išlaikyti ją paprastą ir keičiamo dydžio. Venkite nereikalingo sudėtingumo ir užtikrinkite, kad pridėti naujų kategorijų būtų lengva.

Be to, kiekvienas jūsų svetainės puslapis turėtų būti nutolęs nuo pagrindinio puslapio trimis ar mažiau paspaudimų. Plokščia architektūra, kurioje daugiausia dėmesio skiriama produktų ir kategorijų puslapiams, yra geriausias būdas pagerinti naudotojų patirtį jūsų svetainėje.

Optimizuokite produktų ir kategorijų puslapius

Sukūrus svetainės architektūrą, kitas žingsnis - optimizuoti produktų ir kategorijų puslapius. Šie puslapiai yra el. parduotuvių svetainių srauto ir vadovų magnetai, todėl turite skirti ypatingą dėmesį puslapio SEO.

Štai kaip optimizuoti šiuos puslapius:

  • Įtraukite tikslinį raktažodį į antraštinę, tag žymą ir sustiprinkite jo poveikį strateginiais raktažodžiais, pavyzdžiui, "Pirkti", "Pigiai" arba "Pasiūlymai", kad jis būtų dar labiau matomas. Pavyzdys: Geriausi namų baldų pasiūlymai.

  • Naudokite tokius paspaudimų magnetus kaip "% nuolaida", "Garantija" arba "Mažiausia kaina", kad padidintumėte paspaudimų skaičių. Pavyzdys: Geriausi namų baldų pasiūlymai - 20 % nuolaida sofoms.

  • Sukurkite įtikinamą aprašymo, meta žymą, naudodami tokias frazes kaip "Nemokamas pristatymas" arba "Didelis pasirinkimas", kad paskatintumėte interneto pirkėjus apsilankyti jūsų puslapyje. Pavyzdys: Geriausi kokybiškų namų baldų pasiūlymai - NEMOKAMAS pristatymas visiems užsakymams.

Atminkite, kad Google paieškos robotukai, pirmenybę teikia išsamiems produktų puslapiams, todėl turėtumėte siekti daugiau nei 1000 žodžių aprašymų. Turinyje strategiškai naudokite tikslinį raktažodį 3-5 kartus. Vieną iš jų įterpkite netoli puslapio viršaus, kad jis būtų dar efektyvesnis.

Jei tai atrodo pernelyg sudėtinga, galite pasamdyti SEO agentūrą, kuri padės optimizuoti produktų ir kategorijų puslapius ir padės pakilti paieškos sistemos pozicijose.

Reguliariai rašykite tinklaraščius

Dalijimasis vertingu turiniu konkrečiomis temomis, susijusiomis su jūsų produktais, gali padėti jums užsitarnauti autoritetą savo nišoje. Tai sukuria jūsų auditorijos pasitikėjimą ir signalizuoja paieškos sistemoms, kad jūsų svetainė yra patikimas informacijos šaltinis.

Augant jūsų teminiam autoritetui, didėja ir jūsų svetainės pasitikėjimas bei patikimumas. Pavyzdžiui, rašydami tinklaraščius konkrečiomis temomis, susijusiomis su jūsų nišos kategorijomis, Google labiau jumis pasitiki. Dėl to tikėtina, kad paieškos rezultatuose jūsų produktai ir kategorijos užims geresnes pozicijas.

Ši strategija padeda mažoms elektroninės prekybos įmonėms konkuruoti net ir su dideliais prekių ženklais dėl aukščiausių pozicijų Google paieškoje.

Sutelkite dėmesį į nuorodų kūrimą

Kai jau turite tvirtą svetainės architektūrą, optimizuotus produktų ir kategorijų puslapius bei kokybišką SEO tinklaraščio turinį, laikas sutelkti dėmesį į nuorodų kūrimo strategijas.

Kai visi šie veiksniai yra atlikti, atgalinių nuorodų skaičius ir kokybė tampa lemiamu veiksniu, įtakojantis jūsų paieškos pozicijas. Todėl kas mėnesį turėtumėte sukurti nuo penkių iki penkiolikos atgalinių nuorodų, taikydami tokias strategijas kaip svečių skelbimai, nišų redagavimas ir kitas populiarias taktikas.

Šios šešios SEO strategijos gali padėti jums įveikti aršią konkurenciją elektroninės prekybos srityje:

  • Atlikti išsamų raktinių žodžių tyrimą

  • Konkurentų idėjų tobulinimas

  • Svetainės architektūros ir URL adresų tobulinimas

  • Produktų ir kategorijų puslapių optimizavimas

  • Rašyti tinklaraštį

  • Atgalinių nuorodų kūrimas

Laikydamiesi šių SEO patarimų, padidinsite savo internetinį matomumą ir užtikrinsite savo elektroninės prekybos verslo sėkmę. Jei reikia pagalbos analizuojant ar sudarant SEO strategiją mes galime padėti, rašykite ar skambinkite.