Elektroninės prekybos tendencijos ir prognozės 2024 m.

PREKYBA INTERNETU

3 min skaitymo

E-komercijos patarimai ir sprendimai
E-komercijos patarimai ir sprendimai

2023 m. buvo itin dramatiški metai, per kuriuos išmoktos sunkios ir svarbios pamokos. Šie metai buvo persmelkti jau įprastais įvykiais - augančių palūkanų normų, sparčiai kylančių naftos kainų, politinio nestabilumo ir besitęsiančios infliacijos. Vartotojai atsargiai vertino neapibrėžtumą, nes sumažėjo jų pajamos ir, nenuostabu, kad e. prekybos augimas buvo silpnesnis nei ankstesniais metais.

2024 m. prognozėje el. prekybos augimas spėjama bus reikšmingesnis. Tačiau greičiausias, kad jis bus pasiektas antroje metų pusėje, nes ekonominė įtampa ir toliau formuos vartotojų elgseną ateinančiais mėnesiais. Keli papildomi veiksniai gali sudaryti sąlygas trikdžiams ir pakeisti prekybos kraštovaizdį.

Geresnis personalizavimas ir klientų patirtys, kurias sustiprins dirbtinis intelektas

Šiais metais dirbtinis intelektas buvo madingas žodis, tačiau kitais metais jis paskatins sparčią pažangą pokalbių paieškos, prekybos ir aptarnavimo srityse. "Google" dirbtiniu intelektu paremta beta versija jau daro įtaką paieškos elgsenai ir galimam srauto mažėjimui, nes pirmenybė teikiama turtingam turiniui, nuorodoms ir paveikslėliams. Tuo pat metu "Amazon" eksperimentuoja su patirtinėmis, paieškos ir apsipirkimo suteikimo galimybėmis naudotojams su mobiliaisiais įrenginiais.

Paslaugų ir patirties srityje tikimasi greitesnio aptarnavimo, pavyzdžiui, momentinių atsakymų į užklausas, nuolat veikiančių apsipirkimo asistentų, individualizuotų realaus laiko akcijų ir patobulinto užsakymų stebėjimo. Reklamos kūrėjai galės naudotis veiksmingesniais sprendimais, kuriuos užtikrins dirbtinis intelektas, pavyzdžiui, automatiškai generuojamu tekstu ir vaizdais skelbimuose ir tinklaraščių įrašuose, patobulintomis žiniasklaidos operacijomis ir grįžtamuoju ryšiu bei įžvalgomis realiuoju laiku.

Vartotojai trokšta vaizdo ir tiesioginės transliacijos turinio

Turinio vartojimas iš esmės pasikeitė - auditorija vis dažniau naudojasi transliacijų platformomis, kurios dabar sudaro apie 38 proc. visos televizijos žiūrėjimo. Kitais metais dėl didėjančios žiūrovų auditorijos atsiras naujų OTT (tiesiogiai žiūrovams internetu teikiama žiniasklaidos paslauga) reklamos galimybių, susijusių su įvairiais įrenginiais, o adresuojamosios žiniasklaidos svarba didės.

OLV ( online videos) vartojimas taip pat toliau augs, todėl trumpos formos vaizdo įrašai taps svarbia turinio rinkodaros tendencija, ypač kai tokios platformos kaip "TikTok", "Twitch" ir "Streaming TV" pasiūlys organiškai įtraukiančią aplinką. Šių 10-60 sekundžių trukmės vaizdo įrašų populiarumas sparčiai auga dėl socialinių priemonių, tokių kaip "Instagram Reels" ir "YouTube" trumpametražiai vaizdo įrašai. Sparčiai tapę kelių kartų atstovų būdu, atrasti ir mokytis, 2024 m. prekių ženklai turi pasinerti į vaizdo įrašus, kad pristatytų, papasakotų istorijas ir šviestų apie savo produktus ir prekių ženklo vertybes.

Socialiniai tinklai ir apsipirkimas tiesiog neatsiejami

Prekyba išmaniaisiais telefonais skatina socialines platformas suteikti prekių ženklams ir prekybininkams galimybę tiesiogiai skatinti el. prekybą. Tokios platformos kaip "TikTok" ir "Instagram" pakeis produktų atradimo kelius, tiesiog tapdamos prekybos vietomis. Tyrimo, įsitraukimo ir pirkimo susiejimas - tai galimybė, į kurią bus atkreiptas dėmesys 2024 m.

"TikTok" pritraukia prekybininkus į savo "TikTok Shop" prekyvietę ir, kaip tiesioginę grėsmę "Amazon", pridėjo siuntimo ir logistikos galimybes Jungtinėje Karalystėje. Preliminariai Amazon partnerystė su "Meta", "Snapchat" ir "Pinterest" suteikia galimybę giliai susieti ir pirkti programėlėje, naudojant parduotuvių turinį ir skelbimus.

Vis labiau susieti kanalai

2023 m. pradėta taikyti "Amazon" paslauga "Buy With Prime", leidžianti pirkėjams prisijungti ir pirkti tiesioginio vartotojo svetainėse naudojant "Amazon" prisijungimo duomenis ir gauti "Amazon" greito, nemokamo pristatymo pažadą bei paslaugas. "Amazon" pranešė, kad BWP padidino CVR vidutiniškai 25 %, todėl tikiuosi, kad ji taps standartine "Shopify" svetainėse.

Be to, konkurencija tarp prekyviečių ir mažmenininkų tebėra didelė, nes visi varžosi, siekdami įtikti šiuolaikiniam vartotojui, kuris ieško informacijos ir renkasi kainas vis labiau susietais kanalais. Didelės prekyvietės nenori atsidurti nepalankioje kainų padėtyje ir baus tuos prekių ženklus ar prekybininkus, kurie mažina kainas kitame kanale. Prekės ženklai ir prekybininkai turės aktyviai valdyti savo kanalus, kad užtikrintų kainų lygybę visoje savo ekosistemoje.

Jei turite klausimų susisiekite!